28 November 2016

Երազանք հարստության մասին (թարգմանություն ռուսերենից)

Мечта о богатстве
Болгарская притча

Пошёл один парень на базар продать корзину яиц. Надел корзину на палку и понёс на плече. Идёт парень, идёт, а сам говорит:
— Вот несу я три сотни яиц. Продам их на базаре по денежке за яйцо, выручу триста денежек; а удастся продать по две — выручу шестьсот. На эти деньги куплю себе свинку. Выкормлю её, и принесёт она мне двенадцать поросят. Подрастут мои двенадцать свинок, и каждая принесёт по дюжине поросят; а поросята подрастут, опоросятся, принесут тоже по дюжине. Глядишь — вот тебе и целое стадо свиней! Это стадо я в лесу пасти буду — пускай свиньи желудями кормятся. Будут есть жёлуди, откормятся, жирные станут, я их на базар поведу. Всех распродам, выручу кучу денег. Тогда куплю я себе хорошего коня, а сам побреюсь, помоюсь, принаряжусь, сяду верхом на своего белого скакуна, шапку набекрень и — айда! Поскачу во весь опор — прямо к царёву двору. Приеду — с утра до вечера буду скакать на коне перед царёвым двором; конь всё поле копытами разворошит. А царёва дочка усядется на высоком крыльце, будет на меня глядеть да любоваться. И вот посватаюсь я к царёвой дочке да и женюсь на ней. И родит она мне сына. Пойду я на базар, куплю ему яблок. Приду домой — сын выбежит мне навстречу к воротам, а я нагнусь, да обниму его, да скажу: «Поди ко мне, сыночек, поди к отцу, он тебе яблочко даст!»
Забылся парень, протянул руку — хотел показать, как будет обнимать сыночка, а палка-то и соскользни у него с плеча. Корзина упала на землю и все яйца разбились.
Заплакал парень:
— Эх, горе! Пропало всё моё богатство!
Стал он подбирать яйца — те, что не были разбиты, и вдруг видит — следом за ним по дороге идёт человек. Стыдно стало парню. Спрашивает он прохожего:
— Скажи, долго ли ты шёл за мной следом?
А тот ему в ответ:
— С того времени, как ты стал богатеть и покуда всё у тебя не пошло прахом.



ԵՐԱԶԱՆՔ ՀԱՐՍՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
(թարգմանություն)

   Մի տղա գնաց շուկա մի զամբյուղ ձու վաճառելու: Զամբյուղը դրեց փայտիկի վրա և ուսին դրած տարավ: Տղան գնում, գնում և ինքն իրեն ասում է.
      - Ահա տանում եմ ես երեք հարյուր ձու: Դրանք շուկայում կվաճառեմ. մեկ ձուն՝ մեկ դրամով, երեք հարյուր դրամ կաշխատեմ: Իսկ եթե հաջողվի մեկ ձուն երկու դրամով վաճառել՝ կաշխատեմ վեց հարյուր: Այդ փողերով ինձ մի խոզ կգնեմ: Նրան կկերակրեմ, իսկ նա ինձ քսան խոզուկ կբերի: Իմ քսան խոզուկները կմեծանան, և յուրաքանչյուրը կբերի հարյուր խոզուկ, իսկ այդ խոզուկները կմեծանան, և մի հարյուր էլ նրանցից յուրաքանչյուրը կբերի: Նայում ես և ահա խոզերի մի ամբողջ հոտ: Այդ հոտը անտառում կկերակրեմ, թող խոզերը շագանակներով սնվեն: Կաղիններ կուտեն, կկշտանան, ճարպոտ կդառնան, իսկ ես նրանց շուկա կբերեմ: Բոլորին կվաճառեմ, մի խուրձ փող կաշխատեմ: Այդ ժամանակ ինձ մի լավ ձի կգնեմ, և ինքս կսափրվեմ, կլվացվեմ, կզարդարվեմ, կսանձեմ իմ սպիտակ ձին և հո՜պ, կցատկեմ ամբողջ ուժով՝ ուղիղ դեպի արքայական այգի: Առավոտից երեկո ձիով կցատկոտեմ արքայական այգում: Իսկ արքայի աղջիկը կնստի բարձր շեմին, կնայի ինձ ու կհիանա: Եվ ահա, կխնդրեմ արքայի աղջկա ձեռքը և կամուսնանամ նրա հետ: Նա ինձ համար մի տղա կծնի: Ես կգնամ շուկա, նրա համար խնձոր կգնեմ: Կգամ տուն, տղաս ինձ ընդառաջ կվազի դարպասների մոտ, իսկ ես կգրկեմ նրան և կասեմ «Արի՛ ինձ մոտ, տղա՛ս, արի՛ հայրիկի մոտ, նա քեզ խնձոր կտա»:
    Տղան մոռացավ, թևը ձգեց, որպեսզի ցույց տա, թե ինչպես է գրկելու որդուն, իսկ փայտը սղաց իր ուսից: Զամբյուղն ընկավ գետնին, և բոլոր ձվերը ջարդ ու փշուր եղան:
        Տղան սկսեց լացել.
        - Ա՜խ: Կորավ իմ ողջ հարստությունը:
       Նա սկսեց փնտրել այն ձվերը, որոնք չէին կոտրվել և հանկարծ տեսավ, որ իր հետևից մի մարդ է գալիս: Տղան ամաչեց և հարցրեց անցորդին.
        - Ասա՛, դու երկա՞ր ես քայլում իմ հետևից:
        Իսկ վերջինս պատասխանեց.
     - Այն պահից, երբ դու սկսեցիր հարստանալ, մինչև քո մոտ ամեն ինչ տապալվեց:

Աղբյուրը՝ pritchi.ru

No comments:

Post a Comment